VYUŽIJTE  MOŽNOSTI  DOPRAVY ZDARMA

Pokud Vaše objednávka překročí 2000,- Kč máte možnost zvolit DOPRAVU ZDARMA - přepravce IN-TIME

Ušetříte korunky za poštovné a Vaše zahrada bude ještě  krásnější.

 


 

 



OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní a dodací podmínky

Dodací podmínky a obchodní podmínky

Zahradnictví u rybníku  - IČO 132 29 770

POZOR - GDPR OCHRANA OSOBNÍCH DAT

Evidujeme pouze Vaše osobní data, která jsou nutná k řádnému splnění Vaší objednávky a  včasnému dodání dopravcem.

Osobní údaje předané dopravci jsou pro poskytnutí dané služby nezbytné a jsou v tomto rozsahu: jméno, příjmení, adresa,  e-mail a telefon.

Odesláním a uhrazením objednávky souhlasíte se zpracováním těchto osobních údajů.

Více na:

www.zahradnictvi-u-rybniku.cz/osobni-udaje-informacni-povinnost

 


 

1. Poštovné - přepravné

Rostliny zasíláme přepravní společností IN TIME - balíky do 30-ti kg, nebo Českou poštou - balíky do 10-ti kg . Ceny poštovného u balíků nad 10 kg - řešíme individuálně.

POZOR podle výše Vašeho nákupu se Vám v košíku zobrazí možnosti a ceny poštovného, které jsou již od 0,- Kč.

Platba předem

Objednávka od 2 000,- Kč - při platbě předem na účet

- (Balík do ruky IN TIME) je poštovné 0,- Kč

 

Objednávka od 10,- Kč - do 2000,- Kč - při platbě předem na účet


- (Balík do ruky IN TIME) je poštovné 120,- Kč


- (Balík do ruky Česká pošta) je poštovné 140,- Kč

 

 

 

Kupující uhradí prodávajícímu částku za zboží předem na účet ( jako variabil. symbol uvede své jméno a č. objednávky), po obdržení platby prodávající odešle zboží na adresu dle objednávky.

Doručí IN TIME nebo  Česká pošta, a to do 48 hod. od podání zásilky, b

alíček je vždy pojištěn proti poškození - během přepravy.

Kupujícímu je zaslána zpráva SMS nebo E-mail o tom, kdy byly rostliny odeslány a kdy budou dodány.



UPOZORNĚNÍ

Vzhledem k tomu, že přijímáme platby za zboží pouze bezhotovostním tzn. přímým převodem z účtu na účet, se nás zákon o EET netýká. Jiný způsob platby ani osobní odběr proto není možný.

 

Na dobírku -

DOBÍRKY nás naši milí nezodpovědní zákazníci - rádoby milovníci rostlin - donutili ZRUŠIT. ROSTLINY OPRAVDU NEJSOU UMĚLÉ A PO 20 DNECH  nevyzvednutého balíku NA POŠTĚ  skutečně UHYNOU.

 

2. Balení rostlin

Rostliny zasíláme zásadně prostokořenné tj. s minimem zeminy a bez květináčů , abychom zbytečně nezvyšovali váhu balíku.

Rostliny zasíláme ve vlhkém prostředí, aby nemohlo dojít k jejich vyschnutí, přesto si Vaše rostlinky na poště vyzvedněte co nejdříve, a co nejdříve zasaďte a zalijte. Před výsadbou je ponechte minimálně 1 hodinu nasáknout vláhu ve vodě.

3. Termín odeslání

Rostliny zasíláme vždy první a druhý pracovní den v týdnu.

Balík je zpravidla doručen do 3 - 4 dnů.

Rostliny zasíláme v období vhodném pro jejich zasazení na Vaší zahradě:

Jaro: od března v závislosti na počasí a narašení rostlin

Podzim: do konce listopadu popř do zámrzu

Pokojové rostliny:  celoročně

Před odesláním Vás budeme informovat prostřednictvím e-mail  zpráv, kde bude uveden předběžný termín doručení.


4. Objednávka a ceny zboží

Po naplnění nákupního košíku a odeslání objednávky (systém Vás navede od začátku,  až k odeslání objednávky) obdržíte na e-mail potvrzení o přijetí objednávky ke zpracování. Následně dostanete závazné potvrzení objednávky  i číslo účtu pro úhradu zboží a budete informováni o plánovaném odeslání, které následuje cca do 6 dnů od obdržení platby. Pokud si přejete zboží obdržet v nějakém konkrétním termínu ( např. z důvodu Vaší dovolené) napište to prosím do poznámek v objednávce. Objednávka je platná, až po jejím závazném potvrzení  prodávajícím.

Zásilka je odeslána až ve chvíli, kdy je možné odesílat všechny Vámi objednané rostliny .

Jestliže budete chtít rostliny, které je možné zasílat dříve, odeslat přednostně, můžeme samozřejmě na Vaše vyžádání objednávku rozdělit (žádost uveďte do kolonky pro vzkazy při vyplňování dodacích údajů).

Za každou samostatnou zásilku Vám bude účtováno poštovné,balné a pojistné.

Ceny uvedené v e -shopu  jsou konečné a platné v době objednávky – nejsme plátci DPH.

 

5. Údaje na stránkách

Veškeré údaje uváděné na stránkách jsou nezávazné a podléhají potvrzení prodávajícího.

Závazný je vždy druh rostliny na fotografii, podle  které zákazník objednal a potvrdil - vyhrazujeme si možnost tiskové chyby na našich stránkách.


Fotky rostlin jsou pouze ilustrační – znázorňují to, jak budou vypadat Vaše rostliny (při správné péči ) za cca 2-5 let – podle druhu. Kupujete vždy přesně ten druh rostliny, která je na fotografii.

6. Všeobecná ustanovení

Kupující učiněním objednávky akceptuje  “Dodací a obchodní podmínky“ pro dodávky zboží stanovené prodávajícím.

Vztahy kupujícího a prodávajícího se řídí těmito Obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné, pokud není v jiné smlouvě stanoveno jinak. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a jeho zákazníka (kupujícího).

 

7. Předmět smlouvy

Předmětem smlouvy jsou pouze položky výslovně uvedené v kupní smlouvě - objednávce (dále jen zboží). Objednávka ( kupní smlouva) je platná, až po jejím závazném potvrzení prodávajícím. Prodávající se zavazuje, že bude svým odběratelům dodávat: bezvadné zboží v souladu se specifikací nebo s vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovující normám, předpisům a nařízením platným na území ČR.

Dodání zboží dle obchodního zákoníku: Není-li prodávající povinen podle jiné smlouvy s kupujícím dodat zboží v určitém místě, je dnem uskutečnění dodávky termín, kdy zboží je předáno prvnímu dopravci k přepravě pro kupujícího.

8. Cena a placení

Nabídkové ceny uvedené v našem e-shopu jsou platné v okamžiku objednání a jsou závazné pro danou objednávku. Dále  jsou platné, až do vydání nového ceníku.

Prodejní doklad vystavený na základě kupní smlouvy ( dále jen objednávky), mezi prodávajícím a kupujícím je současně daňovým dokladem. K ceně zboží je připočítána cena poštovného. Cena za přepravu – poštovné je stanovena : viz. výše bod č.1

Platba za zboží

Rostliny odesíláme vždy  pondělí - úterý.


Předem na účet prodávajícího
– kupující uhradí prodávajícímu částku za zboží předem na účet, který obdrží e-mailem při potvrzení objednávky

(do zprávy pro příjemce uvede své jméno a příjmení), po obdržení platby prodávající odešle zboží na adresu dle objednávky.

Na dobírku –  tato možnost byla zrušena viz. výše.

9. Stornování objednávky:

ze strany kupujícího - kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoli před jejím závazným potvrzením a odesláním. V případě stornování již potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu vzniklé náklady.

ze strany prodávajícího – prodávající má právo stornovat objednávku v případě, že zboží již není skladem, nebo bylo poškozeno z důvodu vyšší moci.

10. Záruka

Na rostliny - poskytujeme paušálně záruku 24 měsíců – dle zákona, a to pouze při správné péči: Musí být zajištěna pravidelná a přiměřená závlaha rostlin, jejich pravidelné ošetřování – podrobněji viz reklamace.

Výjimku z 24 měsíční záruky tvoří pouze rostliny ze skupin letniček, cibulovin, balkónových rostlin a ostatních jednosezoních rostlin. Na tyto rostliny poskytujeme záruku po dobu vegetace.

 

11. Reklamace a vrácení zboží

ZAHRADNICTVÍ U RYBNÍKU -  neručí za jakoukoli reklamaci vztahující se k nedodání, pokud toto nastalo z důvodů klimatických, přírodních nebo bylo způsobeno nehodou anebo z jakýchkoliv dalších důvodů, které nejsou v naší moci.

V případě, že kupující zasílá reklamované zboží poštou, nese odpovědnost za vady na něm vzniklé - při jeho přepravě zpět prodávajícímu. Zboží takto (přepravou mechanicky) poškozené bude prodejcem zasláno zpět kupujícímu na jeho náklady. Dodavatel doporučuje kupujícímu zboží z výše uvedených důvodů pojistit a zaslat jej doporučeně a pojištěné zpět na naši adresu ( dle dodacího listu). V opačném případě prodávající  neručí za ztrátu nebo poškození zboží během přepravy.

Zásilky, které jsou vráceny prodávajícímu jako nevyzvednuté, zasílá tento znovu pouze na vyžádání kupujícího. Pokud není vina doručení na straně prodávajícího, bude k zásilce přičtena cena 200,-Kč za druhé dopravné.

Zjistíte-li při převzetí zboží vady, informujte prodávajícího, bez zbytečného odkladu, telefonicky (tel: 602 134 919  ) nebo e-mailem (zahradnictviurybnikuzavináčatlas.cz), kde navrhneme nejvýhodnější způsob řešení.

Ostatní vady na zboží - Na rostliny - poskytujeme paušálně záruku 24 měsíců – dle zákona, a to pouze při správné péči: Musí být zajištěna pravidelná a přiměřená závlaha rostlin, jejich pravidelné ošetřování.

Výjimku z 24 měsíční záruky tvoří pouze rostliny ze skupin letniček, cibulovin, balkónových rostlin a ostatních jednosezoních rostlin. Na tyto rostliny poskytujeme záruku po dobu vegetace.

Na dodanou rostlinu lze uplatnit reklamaci, jen pokud bylo o rostlinu vhodně pečováno, a pokud byla vysazena na vhodné stanoviště.

Za rostlinu u níž nelze uplatnit reklamaci považujeme rostlinu, která odumřela v důsledku nedokonalé péče, jako třeba nedostatečnou zálivkou, absencí a nebo přemírou hnojení, mrazem nebo  neodborným tvarováním apod.. Dále pak není možné rostlinu reklamovat v případě odcizení, mechanického poškození klientem, třetí osobou nebo zvířaty. Záruka se také nevztahuje na rostliny poškozené přírodními živly a látkami škodlivého charakteru.

Při  reklamaci zboží nejprve, informujte prodávajícího a to bez zbytečného odkladu, telefonicky (tel: 602 134 919  ) nebo e-mailem (zahradnictviurybnikuzavináčatlas.cz), kde navrhneme nejvýhodnější způsob řešení.

Prodávající je povinen vyjádřit se k reklamaci do 3 dnů ode dne jejího obdržení, a vyřídit reklamaci nejpozději do 30dnů od jejího obdržení..

Vrácení zboží a odstoupení od smlouvy

Pokud spotřebitel využije svého práva na odstoupení od spotřebitelské kupní smlouvy uzavřené na dálku (například přes internet) bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění, má právo na vrácení veškerých plateb zaplacených dodavateli v souvislosti s touto kupní smlouvou, včetně tzv. poštovného a balného. Následné vrácení výrobku podnikateli však provádí spotřebitel na vlastní náklady.

 

Odstoupení od kupní smlouvy se dále řídí zákonem č. 367/2000, zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí zboží, toto právo je podmíněno nákupem jako fyzická osoba (nepodnikatel).

 

V tomto případě:

Kupující odešle na vlastní náklady a riziko vadné nebo vracené zboží na adresu prodávajícího (dle prodejního dokladu, tento je přiložen ke každé objednávce). Zboží zákazník neposílá dobírkou, ale jako běžný balík. V opačném případě ji prodávající není povinen převzít. Zboží musí být doručeno na provozovnu prodávajícího na náklady kupujícího ve stanovené lhůtě. Pokud kupující požaduje finanční vyrovnání - dodavatel poukáže příslušnou částku ( dle prodejního dokladu) na účet kupujícího a nebo pošt. poukázkou na adresu kupujícího (dle dohody).

- k zásilce zákazník přiloží doklad o koupi nebo jeho kopii,


- vracené zboží nesmí jevit známky používání a musí být v původním stavu,

- zboží musí být odesláno v původním obalu, ve kterém bylo zboží doručeno a zabaleno tak,

aby nedošlo k jeho poškození (např. k vyschnutí u rostlin). V opačném případě není dodavatel povinen zboží převzít,

- zboží musí být vrácené zpět do provozovny na náklady kupujícího,


- při vrácení zboží do 14 dnů bude kupujícímu vrácena celá částka dle prodejního dokladu,

- při splnění všech určených podmínek o vrácení zboží Vám zašleme peníze za zboží zpět složenkou na Vaši adresu nebo převodem na Váš bankovní účet,

- při nesplnění podmínek o vrácení zboží nebudeme akceptovat odstoupení od kupní smlouvy a zboží Vám zašleme zpět na Vaše náklady,

Nezasílejte nám zásilky s reklamovaným zbožím na dobírku, z technických důvodů je nemůžeme přijmout.

Prodávající je povinen vyjádřit se k reklamaci do 3 dnů ode dne jejího obdržení, a vyřídit reklamaci nejpozději do 30dnů od jejího obdržení..

Informační povinnost ohledně mimosoudního řešení sporů

Novelou zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele byla od 1. 2. 2016 do právního řádu ČR zavedena možnost mimosoudního řešení soudních sporů, které vznikly mezi podnikateli a spotřebiteli a týkají se kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb.

V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem ve smyslu § 419 občanského zákoníku a prodávajícím – podnikatelem, vyplývajícího z kupní smlouvy či smlouvy o poskytování služeb, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci. Je možné tak učinit prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně.

Návrh na řešení sporu může podat jen spotřebitel a to nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u podnikatele poprvé. Podnikatel má pak povinnost zúčastnit se mimosoudního řízení jakožto strana sporu (zatímco pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná) a zároveň má povinnost ve lhůtě 15 pracovních dnů od obdržení vyrozumění o zahájení sporu poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu na zahájení mimosoudního spotřebitelského sporu. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu musí být ukončeno ve lhůtě do 90 dnů od jeho zahájení, u zvlášť složitých sporů pak lze tuto lhůtu prodloužit o dalších 90 dnů.

Nebo-li:
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitlského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

12. Prohlášení prodávajícího

Prodávající se zavazuje k tomu, že nebudou svěřená data kupujícího poskytovat třetí osobě s výjimkou přepravních služeb a to v nezbytně nutném rozsahu - pro dodání zboží .

13.Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní a dodací podmínky platí ve znění uvedeném na internetové stránce prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky tehdy, není-li mezi účastníky písemně dohodnuto jinak. Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních a dodacích podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky. Stejně tak souhlasí s cenou objednaného zboží ( včetně příp. expedičních a dopravních nákladů) uvedenou na internetové stránce a potvrzené v objednávce, nebude-li v konkrétním případe prokazatelně dohodnuto jinak.